mandag den 8. september 2014

Kødfri uge

Kødfri uge og med masser af grønt 
Det bliver en kødfri uge hvor kødet bliver skiftet ud med andre lækre produkter og en masse grønt. Forleden dag da jeg var over og handle i Super best, støder man tit på de der madbode hvor de står og giver smagsprøver på nye produkter og jeg plejer at gå en stor bue udenom eller smager og det er så det! Men denne her gang blev jeg sgu fanget og skulle bare have disse lækre "bøffer" fra Daloon og der var hele to forskellige slags og begge skulle jeg have. 

Butikkerne rundt omkring har også i de sidste par uger haft tilbud på Soy4you. Soy4you anvendes ligesom hakket kød, der er både lyst og mørt, altså mørk og lyst "kød". 
Det er et naturprodukt med et meget højt indhold af protein og kostfibre.  

Så ugen den byder på: Boller i karry, burger, chili con carne, kåldolmer og meget mere :) 
Og så selvfølgelig min yndlings grønsags-lasagne som også er kødfri som jeg ofte har lavet og har opskriften på her inde og kan ses (Her
   Grønsags-lasagne 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar