onsdag den 20. august 2014

INFO

INFO

Vil lige infomere at, jeg i et godt stykke tid nu kun vil dele søde sager, brunch, morgenmad og mellemmåltider/snack med jer.


Så aftensmåltider vil der være en pause med og så kommer det igen til vinter. Da jeg bliver nød til at gemme de retter jeg laver nu og først blogge om dem til vinter, da jeg ikke har så mange muligheder for at tage så gode billeder senere, da tiderne bliver mørkere og er afhængig af naturlig lys at lave billederne i :) Meeen der er stadig et hav af opskrifter på min blog om aftensmåltider man kan gå ind og finde. Der vil løbende komme alt mulig andet godt op her inde :) 
Tusind tak fordi i følger med!

Jeg kan også følges på facebook 

https://www.facebook.com/madiblokken


Opskrift på disse lækre biscottier kan ses (her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar